Anyone playing GTA V Online on PC?

  1. 2 months ago

    Hey guys.

    I'm playing GTA V Online on PC, and I got a team and I need swagger CM people on it.

    I'm talking about active people and people with who I can do heists properly.
    Shares on the heists will be always equal. Which means if a heists earning's are 400,000 Grand Theft Auto Dollars(wtf lol).
    If 3 nerds and myself are in a heist, each one of us get 100k each.

    I'm currently looking for 7 people currently.
    If you can aim a gun at the right moment and pop a round into someone's brain, you'll do it just fine.

    I also called it DogePlsXD but I coulda picked a better name, if you got any ideas, let me know.

    It would be great if people are adults and who aren't serious as fuck and can take a joke, I'd let anyone underage I know into the team and that's only if I know you good enough.

    So yeah, let me know. :)

  2. sorry man, never had it for PC :P

  3. Edited 2 months ago by CactusOwnage

    @iDogeTwinkie I have GTA 5 on PC. Ask me any time if you want to play it. Never really played it much because I don't have friends playing it :P

  4. Edited 2 months ago by iDogeTwinkie

    @CactusOwnage @iDogeTwinkie I have GTA 5 on PC. Ask me any time if you want to play it. Never really played it much because I don't have friends playing it :P

    Add me on the Rockpoop Games Social Poop Club and shit like that. :D
    Same name as here.

  5. @iDogeTwinkie do you have the steam version or the rockstar version?

  6. @CactusOwnage @iDogeTwinkie do you have the steam version or the rockstar version?

    Rockstar =D Bought it straight outta GameStop shelf. :)

  7. I got it on PC but load times still turn me away. Theres some good game there somewhere hidden under load screens and menus

  8. Ive been playing it a lot lately, ill add ya on social club, same name as here

  9. @ardoasms Ive been playing it a lot lately, ill add ya on social club, same name as here

    Yeah I noticed haha, I added you on it :)

or Sign Up to reply!